woensdag 16 oktober 2013

DUTCH DARES schets #67

Het is weer de 3e woensdag van de maand dus tijd vooor een nieuwe schets! Ik ben met deze schets echt uit mijn comfortzone gegaan en dat is meer per toeval gekomen.....een aantal weken terug hadden wij een meeting/cropdag met het Dutch Dares team (wat ontzettend gezellig was!) en daar was ik aan deze layout begonnen en toen vroeg Jenneke mij of ik aan de schets bezeig was euhh nou nee maar toen ik eens goed keek kon dat eigenlijk best! Ik heb de schets een slag gedraaid en voilĂ  daar is de schets :)


En dit is de schets waar wij mee aan de slag zijn gegaan en dat kunnen jullie ook doen als je het leuk vindt!


Nog een aantal detailfoto's....




Dus spreekt de schets je aan...doe dan gezellig mee en dan kan je ook nog de mooie RAK winnen of een maandje meedraaien als gast designer
Veel succes!!

5 opmerkingen:

MirjamC zei

vind het zo'n geweldige lo Yvonne!en het was vast een hele lekkere high tea aan de foto's te zien ;)

Cynthia van der Wilk zei

Super lootje weer.

Monique Liedtke zei

Ik zag m al op het DD blog! HIj is weer super gaaf met al die kleurige strookjes!!!

Wilma zei

Topper!!!!!

Margot zei

superleuk!