woensdag 7 mei 2014

WOW TIME FLIES.......

jeetje.....het is zomaar ineens 5 maanden verder sinds mijn laatste post! Maar ik ga 'proberen' mijn blogleven te beteren :) en weer wat vaker te posten. Ik ben de laatste tijd veel met sieraden bezig geweest en heb daar eerste paasdag mee op de Original Market in Leiden gestaan wat een super leuke dag was! 13 juli is er weer zo'n markt en ga ik nog een keertje!

Over naar de Dutch Dares.....deze maand ben ik degene die de post verzorgd en een dare en schets mag kiezen. Ik heb als dare een 'selfie' gekozen. Ik zie altijd de leukste selfie's overal langs komen, maar ik ben er wel achter dat ik dat helemaal niet zo makelijk vind een selfie maken en dat is ook wel te zien aan mijn foto haha



Ook verzorg ik de RAK voor deze maand .....dus vindt je het een leuk onderwerp en/of een leuke RAK doe dan gezellig mee met ons!


2 opmerkingen:

MirjamC zei

Vind het zo'n leuke dare die je bedacht hebt voor deze maand! Je lo is super leuk geworden!

Ik ben trouwens helemaal weg van de mooie sieraden die je maakt!

Wilma zei

Hij is weer leuk!!!