woensdag 2 oktober 2013

Dutch Dares dare #107 WERK

De dare van okt heeft als thema 'WERK' en aangezien ik al heeeeeel lang bij de Hema werk moest mijn layout gewoon daarover gaan! Op de layout vertel ik mijn hema 'story' van inmiddels 35 jaar in het kort. Op de foto sta ik met mijn collega Sandra en we hebben allebei een dons jasje aan om deze te promoten.....en jeetje wat hadden we het warm die dag :)


Op het blog van Dutch Dares zie je alle uitvoeringen van de dt-leden en het zijn stuk voor stuk meesterwerkjes geworden!
Hieronder nog 2 detailfoto's...



Spreekt het onderwerp je aan doe dan gezellig mee! Je kan er ook nog een mooie RAK mee winnen of een maandje meedraaien als gastdesigner!

En voor nu voor mij even geen werk want er is....Feest in de stad (nouja in mijn oude stadje dan) 2 & 3 oktober Leidens Ontzet en dat gaan we vieren!

3 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Ik vind het echt een geweldige layout. Leuk ook dat ik de making of heb mee mogen maken. :) Top.

Wilma zei

Wat een mooi verhaal en super leuke lo!!!

Margot zei

gaaf! ik vind jou scrapstijl zo tof! en wat een leuke werkplek heb je.........