woensdag 4 september 2013

dare #106 DE WAARHEID

BIJ Dutch Dares is de dare van september is DE WAARHEID.....ik heb gekozen om dit onderwerp luchtig te benaderen.
De foto is genomen in Kos dit jaar en nee ik heb niet gezegd dat Hans de plastic tas op zijn hoofd moest doen :)......maar ik vond het wel een toepasselijke foto om voor deze dare te gebruiken.


Ik heb de tekst met verschillend letters gemaakt, thickers, rub-ons en letterstickers



Op het blog van Dutch Dares zijn prachtige voorbeelden te zien! Vind je het ook een leuk onderwerp doen dan ook mee.....je kan er ook nog een mooie RAK of een keertje gastdesigner zijn mee winnen!!

2 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Haha, wat een leuke foto en wat een origineel idee voor deze dare! ik zat alweer heel moeilijk te denken! Je layout is weer super!!

Wilma zei

hahahahaha, wat een ontzettende leuke vrolijke lo!!