vrijdag 21 juni 2013

Dutch Dares & gepimpt schrift

Er is weer een nieuwe schets online bij het Dutch Dares blog.....en het is zo leuk om te zien hoeveel verschillende layouts en kaarten met deze schets zijn gemaakt!
Hieronder eerst de schets en daarna mijn uitvoering ervan.


Misschien heb je ook wel zin gekregen om mee te doen dat zouden wij erg leuk vinden en je kunt ook nog eens een super RAK winnen!!


elk jaar maak ik in de zomervakantie een dagboek (dat doe ik al jaren en het is zo leuk om terug te lezen) ik koop hier altijd een nieuw schrift voor, zo ook dit jaar alleen heb ik nu voor een 'kaal' kraft schrift gekozen en deze zelf gepimpt.
En dit is hem geworden.


2 opmerkingen:

Cynthia van der Wilk zei

Wow wat is het een leuk schrift geworden. En ook je layout vind ik mooi, maar dat wist je al.

Wilma zei

oeps......zie deze post nu pas. Super leuke schets en jouw uitwerking is weer helemaal gaaf. Wat een goed en leuk idee om een zomervakantie dagboek te maken. Gaaf gepimpt!