donderdag 6 juni 2013

DUTCH DARES #103

Gister is dare #103 bij Dutch Dares online gegaan, de dare is fiets dit keer. In ons land heeft (bijna) iedereen wel wat met 'de fiets'
Ik heb sinds ik in Alphen woon 2 fietsen in verschillende steden....eentje hier in Alphen en een die gestald staat op centraal station Leiden en deze gebruik ik voornamelijk om naar mijn werk in Oegsgeest te komen.



Er staan heel veel fietsen zoals je kan zien dus ik heb de mijne voorzien van knalroze fietstassen om het zoeken wat makkelijker te maken!



nog 2 detailfoto's
Het schattige fietsje heb ik uitgesneden met de Cameo.





Ik hoop dat jullie deze keer ook weer meedoen met een mooie fiets layout!
Er is weer een super RAK te winnen of een keertje meedraaien als gastdesigner.

3 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Super layout weer Yvonne!! Leuk die roze fietstassen! Ik heb saaie grijze ... zou veel liever roze of rood met stippeltjes willen!

Life in Colors zei

Hollandser kan het bijna niet met al die fietsen, geweldig !

MirjamC zei

Je lo had ik al gezien...maar ik zeg t gewoon nog een keer ;).......wat een ontzettend leuke en vrolijke lo!