woensdag 27 maart 2013

MY FAMILY

Vorige week werd mijn moeder 75 en voor deze mijlpaal hadden wij een surprise high tea met de hele familie voor haar geregeld....en nu we toch allemaal bij elkaar waren hebben we een fotoshoot gedaan zodat we een mooie/leuke foto hadden die we konden uitvergroten voor mij moeder.
Dit is de foto geworden en daar heb ik weer een layout van gemaakt.



Nadat mijn layout klaar was zag ik pas dat ik de verkeerde foto had geprint en gebruikt.....op deze foto staat een (verloren) schoen en die heb ik voor de foto van mijn moeder wel eerst weg gewerkt! Maar ach het is ook wel weer grappig en we hebben ook wel weer gelachen om die schoen die op veel foto's voorkomt.

nog wat detailfoto's....



Het woord FAMILY heeft Monique voor mij uitgesneden op haar silhouette.....wat een supergaaf ding is dat zeg, die WIL ik ook :)


1 opmerking:

Wilma zei

Super, foto's van de hele familie bij elkaar en er dan ook nog allemaal leuk op staan! Mooie lo weer.