zondag 6 januari 2013

2013 en DUTCH DARES #98

Eerst wil ik iedereen een heel fijn, gezond en creatief jaar toewensen! Wat gaat een jaar toch vreselijk snel om, ik woon nu alweer bijna een jaar in Alphen aan den Rijn en dat bevalt mij prima....alleen baal ik af en toe een beetje van de NS want de verbinding tussen Alphen en Leiden gaat geregeld toch niet helemaal goed, maar dat is dan ook het enige minpuntje aan mijn verhuizing. Afgelopen woensdag is er weer een nieuwe dare online gegaan bij Dutch Dares en deze keer was de opdracht....waar was je in 2012 tevreden mee en wil je zo houden. Voor mij is dat dat mijn kinderen nu ze ouder worden meer dezelfde intresses krijgen en daardoor ook meer dingen samen doen. Een ding ervan is muziek, de foto's die ik voor deze layout heb gebruikt zijn niet van superkwaliteit maar ik wilde ze er toch heel graag voor gebruiken. Ik heb ze in zwart-wit afgedrukt om ze meer te laten matchen met de rest van de layout. De journaling heb ik op een tag geschreven die ik achter de foto's heb verwerkt.
en nog wat detail foto's....
Op het blog van Dutch Dares kan je de andere voorbeelden zien en we zouden het leuk vinden als je ook meedoet en hiermee kan je dan weer de mooie RAK winnen of een keertje gastdesigner worden!

4 opmerkingen:

Petra zei

Alweer een geweldige lo, jij inspireert mij om meer aandacht aan mijn titels te geven (al lukt dat nog niet altijd). Ik wens je alle goeds voor 2013 en veel bijzondere scrapmomenten!

Danielle zei

Wat een super gave layout, erg leuk die grote titel!!

Wilma zei

Super Yvonne!

Monique Liedtke zei

Super layout Yvon! Leuk dat je kids meer met elkaar hebben naarmate ze ouder worden. Hoop dat de mijne dat ook krijgen ... hoe eerder hoe beter!