dinsdag 11 december 2012

KERST & DUTCH DARE #97

Mijn eerste kerstversiering in huis was het pimpen van mijn kroonluchter, het idee had ik op gedaan bij tuincentrum de Bosrand. Ik vind het zelf erg leuk geworden!
Woensdag 5 dec. is er weer een nieuwe dare online gegaan bij Dutch Dares, het onderwerp is je favoriete (sint)snoepgoed, en aangezien ik een echte snoeperd ben kon ik geen keuze maken en heb daarom mijn top 5 december gemaakt.
Er zijn veel leuke en verschillende layouts te zien en ook een ontzettend mooi boek van Mandy op het Dutch Dares blog.

3 opmerkingen:

Monique Liedtke zei

Wat een super layout weer!! echt weer eentje van jou! Helemaal perfect!!
En wat is je kroonluchter leuk geworden! Ik stoot nu al steeds mijn hoofd tegen de onze dus die kan ik helaas niet pimpen anders zou ik het zeker doen!
xx Mo

Wilma zei

O dus jij bent ook zo'n snoeperd die net als ik geen keuzes kan maken. Neem je dan ook van alles wat?;-) Gaaf om daar zo''n super leuke lo van te maken.
Je kroonluchter wil ik zo overnemen!!!

heidi zei

heerlijk snoeperig, de kroonluchter EN de layout.....maar ehh, hoe is het met je 2012 jaarboek? Ben je er nog steeds mee bezig?