donderdag 20 september 2012

LEUK.....

Ik ben gevraagd om mede designmember te worden bij Dutch Dares en dat vind ik echt heel erg leuk, ik deed al een tijdje mee met de dares en ik vind het heel leuk om daar mijn inspiratie uit te halen. Dus een eer voor mij dat ze mij daar voor gevraagd hebben!! 19 september was de eerste keer dat ik als designer meedeed met een super leuke schets, hieronder zie je de schets en mijn uitvoering ervan. Voor de andere uitvoeringen kan je kijken op het blog van Dutch Dares
groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

Danielle zei

Wat leuk, gefeliciteerd!!
Je layout is ook SUPER, gaaf hoe je die bloemstengel gestiched hebt over de pagina heen.

Wilma zei

Super ... gefeliciteerd. Kan me goed voorstellen dat jij gevraagd bent:-))
Heel veel plezier daar en wij ook;-)

Petra zei

Juis fijn voor ons dat je in het DD team mee wil doen, wij zijn vereerd! Je lo is prachtig, de kleuren zijn perfect en ik vind alle "borduursels" geweldig. Mijn naaimachine doet op papier niet wat ik graag wil en ik neem mij telkens voor om het dan maar met de hand te doen maar vervolgens blijft het bij een voornemen.....