zondag 18 maart 2012

JAAROVERZICHT (week 9 & week 10)

Vandaag 2 weken want ik liep een beetje achter maar vanochtend alles weer bij gewerkt! Week 9 was een rustige week wel veel gewerkt en op vrijdag komen Thomas en Nicoline eten, zaterdagavond een paar uurtjes naar Under the Bridge geweest waar een bandje speelde en op zondag een bakkie bij Ilse gedaan. Week 10 ook een week van 4 dagen werken....toen ik dinsdag thuis kwam uit werk zaten Thom, Sofie en Nicoline bij ons wat een verrassing want ik had Sofie al een tijd niet gezien omdat zij in India zat, gezellig met z'n 5e gegeten! Vrijdag was Hans ook vrij en zijn we naar de Bosrand geweest daar heerlijk gegeten en leuke paasspulletjes gekocht, s'avonds zijn we naar het Kasteel geweest Massada trad daar op was erg gezellig en zondagmiddag weer naar vd Werff in Leiden geweest.

2 opmerkingen:

heidi zei

Zo, al bijna het eerste kwartaal goed bij gehouden, je jaarboek.. Nou, dan kan het bijna niet meer mis gaan! Leuk hoor....ik mis het soms gewoon, denk ik weer: dit had leuk geweest voor mijn jaarboek...
groetjes en ga zo door!
Heidi

Monique Liedtke zei

Leuk weer om te zien! Wat goed dat je bij bent (nu nog steeds?). Ik ben blijven steken bij week 8 en moet heel nodig verder! Gelukkig wel de fotos en de verhaaltjes bijgehouden.