vrijdag 24 februari 2012

JAAROVERZICHT (week 7)

...en toen zaten we alweer in week 7!! Op valentijnsdag heb ik een mooie bos bloemen van Hans gehad met een lieve kaart en ik mocht op die dag een nieuwe mobiel uitzoeken, ik deed al heel lang met gewone simpele mobieltjes maar heb nu voor een 'echte' gekozen haha ben er heel blij mee en hij maakt ook nog eens mooie foto's altijd handig voor een scrapper! Ook heeft Hans deze week een nog goed werkende type machine voor mij gevonden een mooie rode en ook daar ben ik super blij mee. Verder was het een rustig weekje van werken en gezellig thuis zijn. Yvonne

1 opmerking:

Danielle zei

Zo je bent goed bezig met je jaaroverzicht!! Ik durf er niet eens aan te beginnen, vrees dat ik na 1 week al achter ga lopen en uiteindelijk af ga haken. Ik vind de jouwe echt super leuk met veel journaling.