zaterdag 28 januari 2012

JAAROVERZICHT (week3)



Week 3 was mijn 2e vrije week en de eerste dagen alleen maar dozen uitgepakt, uitgezocht en alles een plaatsje gegeven. Hans heeft zo goed en kwaad als het ging met zijn gebroken pols de keuken af gemaakt en ik vind hem erg leuk geworden met de plankjes met spulletjes erop een kleurig geheel! Woensdag en donderdag visite gehad en vrijdagavond onze vakantie besproken. In het weekend komt Nina logeren en samen met Hans kijken ze alle delen van de Pirattes.....en ik heb lekker zitten computeren en freubelen. Op zondag gaan we naar Leiden voor de verjaardag van Marit en dan is het weekend ook weer bijna om en moet ik morgen weer aan het werk voor het eerst met de trein ben benieuwd hoelang ik er over ga doen.....

Yvonne

1 opmerking:

Monique Liedtke zei

Leuk, leuk, leuk!!! zowel dat je ook een jaaroverzicht maakt, dat je mij (weer) gevonden hebt en je bladzijde! Wat heb je een leuke felle kleuren gebruikt! en volgens mij pak je het beter aan dan ik, dit is denk ik beter een jaar vol te houden dan waar ik mee bezig ben.
Leuk om te lezen waar je nu mee bezig bent!