maandag 9 januari 2012

2012 JAAROVERZICHT (week 1)




Al een tijdje loop ik er over na te denken om een soort van jaar overzicht temaken, vooral nadat ik van de zomer een vakantie boek had gemaakt (al zijn we niet op vakantie geweest) Wist alleen niet hoe het aan te pakken, maar aangezien ik alles aan het inpakken ben kwam ik pageprotectors tegen met daarin 9 vakjes en zo was mijn jaarboek ontstaan! Voor elke week in 2012 wil ik 1 pagina vullen en zo heb ik dan aan het einde van 2012 een hopelijk leuk aandenken aan het afgelopen jaar!

1 opmerking:

heidi zei

hoi Yvonne, toevallig kwam ik weer eens op je blog terecht, en wat leuk om weer een paar heerlijke layouts van je te zien... en te lezen dat je gaat verhuizen! Spannend, ik wens je veel sterkte met de verhuizing en veel geluk op je nieuwe adres. Goed dat je een jaaralbum maakt, het is veel werk maar achteraf de moeite waard! Ik ben met klaar met 2011, pfoeh...heel wat werk geweest, kijk op mijn nieuwe blog (heidiovergaauw.blogspot.com) als je wat inspiratie zoekt, bij de decemberberichten vind je een paar weken.. groetjes van Heidi