woensdag 26 oktober 2011

CFY #31

Vandaag heerlijk een vrije dag.....en op mijn dagelijkse rondje op de pc kwam ik de nieuwe challenge bij SBN tegen en voor ik het wist was ik al aan het scrappen (eigenlijk moet ik nodig wat in huis doen en een flinke was wegstrijken) maar ach soms moet je gewoon doen waar je zin in hebt toch!








Aangezien ik echt niet zo van de kaarten ben heb ik van de schets een layout(je) gemaakt, hij is misschien niet helemaal zoals de schets is bedoeld maar ik ben er blij mee.
Ik heb foto's gebruikt van Sebastiaan van vorig jaar toen wij een gingerbread huisje maakte......heb wel mooiere huisjes gezien maar we hebben het leuk gehad en Sebas was trots op het resultaat!!

7 opmerkingen:

Marjan zei

YVON!!!!! Wat gaaf!!! Ik ben erg blij dat je meedoet en hee... een schets is een schets en wat een super uitwerking, meid! Zo leuk om je hier te zien!!! En kaartjes... ik vond het vroeger ook niks, maar nu dus wel: kleine layouts zijn het eigenlijk toch? En het leuke is dat er iemand blij mee maakt. :)

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Helemaal gelijk hoor, dat huishouden komt wel een keer. Je hebt een schitterende layout gemaakt en de schets is zeker nog wel terug te zien. Erg leuk dat je weer meegedaan hebt.
Groetjes Berdien

Jann-will zei

Zoooo, die Yvon, ik kan mijn ogen niet geloven,
en dan zo'n leuke LO. En sneller dan het licht!
Wat het HH aangaat, daar doe ik niets aan en niemand die het ziet, dus .......
Wat is Sebas zijn haar donker geworden
(dat van jou ook :-)))

Leuk dat je meedoet, groetjes Wilma

Monique zei

Wat een leuke LO heb je gemaakt Yvon, leuk dat je weer meedoet!

anja curvers zei

Wow gaaf hoor wat leuk om de sketch te verwerken in een layout. Mooi vrolijk geheel.

Brenda Roggeveen zei

Hoi Yvonne. Wat een gave LO heb je er van gemaakt! Je ziet de schets echt nog wel terug hoor... Ik ben ook meer van de LO's dan van de kaarten, dus ik begrijp het helemaal! Lekker vrolijke kleuren gebruikt.

Nadine zei

Ik vind 'm toch erg mooi hoor!